fredag 9 januari 2009

9 jan

Blev väldigt glad idag när jag såg att jag har fått kommentarer skrivna på min blogg.
Det får väl alla tänker ni? Ja men det värmde lite. Som om bloggen faktiskt läses av människor som bemödar sig att ägna ett par minuter åt att inte bara skumma igenom vad man skrivit.
Oroa er inte, storhetsvansinnet är under kontroll.

Apropå storhetsvansinne mina vänner! Läste en sån där härligt bajsnödigt krystad intervju med popmonstret Kleerup efter hans kaosartade kväll på grammisgalan. Han fick tydligen utsättas för ett pissprov mitt under galan (all pr är bra pr?) och blev upprörd som bara en sann kändisstjärna kan bli och nu funderar han på att flytta från Sverige.
Dagen efter i Expressens intervju frågade de honom om hans inställning till droger, och då svarade han med ett John Lennon citat: Vad som än tar dig genom natten, det är okej, det är okej.

Det är okej? Han är en jävel på att göra popmusik och dejta skåneblondiner, men att dryga sig framför pressen och citera Lennon som svar på frågor om hans rocknroll-liv gör mig en smula upprörd. Fast inte på något kändissätt med expressenintervjuer som resultat.
Utan mer på "Svensson-som-fick-hårstrå-i-maten"sättet. Men det går över.

Intervjun är publicerad på expressens nöjessida och där hittade jag en annan mer häpnadsväckande nyhet som behandlade Hasse Aros största skräck inför hans deltagade i Let`s Dance. Skräcken bestod i att dansa inför människor...... Jahapp

Jag älskar kändisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar