söndag 8 mars 2009

8 mars

Kvinnokarl

En man som har bra hand med kvinnor. En Casanova?

Kvinnokarl

En person som är hälften kvinna hälften man?

Kvinnokarl

En kille som är född på den enda dag av 365 som är kvinnornas?

Summa sumarum, jag kanske är en kvinnokarl.


Min 21:a födelsedag (en summering, varning för känsliga läsare)

Jag har pratat väldigt mycket i telefon. Gratulationer och tacktal.

Jag har knåpat ihop ett födelsedagsfika. (ett paket marylands, ett paket oreokex och två kannor kaffe). Det var trevligt. MEN.

Att fira sin födelsedag på en söndag är inte helt problemfritt. Bakfyllans klor hade gripit tag i alla 8 gäster som kom på besök och jag själv var inte bättre. Ett mer stillsamt kalas få ni nog leta efter, och då får ni nog leta runt bland servicehem eller liknande. Stillsamt men trevligt.
Bakfyllans terror mot oss syndiga studenter "peakade" när en här på bloggen anonym gäst lånade min toa för att placera en redig spya i den. För att sedan komma tillbaka och fika som inget hade hänt. Jag fick fina presenter och allt som allt var det ett trevligt kalas.

Åker till Hedemora imorgon. Nästa inlägg kommer innehålla en underhållande rapport om Dalarna och mötet med dess invånare.

Hej

2 kommentarer:

  1. Spya är ju inte hälften så äckligt som klamydia, vilket d dagligen bär omkring på helt oberört.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Servicehem! :D Du ska fan få en rullator i efterskott.

    SvaraRadera