måndag 30 mars 2009

30 april

Jag lämnade knappt mitt 20 kvm stora hem igår. Det var lite som att prova sitta i fängelse för en dag.

Såg på Bondfilmen igår på femman (så cool är jag). Under reklampausen fick jag reda på att Håkan från färjan har startat en blogg. Vad skulle någoninsin kunna driva en människa att läsa en blogg som en karaktär i ett fruktansvärt program med en fruktansvärd programidè skriver i.
Hujedamej. Filmen var i alla fall ball.

Kanske lite bittert inlägg såhär på måndagsmorgonen, det kanske är för att jag vet vad som väntar. Vår bibliotikarie på ISAK-instutionen har givit oss värdens kanske någonsin tråkigaste sökuppgift. Den ska vara inlämnad om en timme.

För första gången på länge känner jag en smula längtan till hembygden. Ska bota den längtan nästa helg.

Påsk i Stockholm. Ja!

1 kommentar:

  1. vi ska också fira påsk i stockholm! på djurö till och med så det kanske inte räknas..

    SvaraRadera