söndag 24 januari 2010

24 januari

Veckans att göra

Ikväll ska jag, Märta och Alex se filmen Snabba Cash. Jag minns att jag gillade boken starkt. Coola gangstertyper och lögner ihopvävda i balla miljöer och detaljrika beskrivningar.
Ska bli intressant att se hur det gör sig på film.

Veckan som kommer är fullbokad. Jobb skall avklaras och Radyo Ryd avsnitt tre skall göras.
Plugget är som vanligt slappt. På fredag och lördag så gör jag standup, så skämt måste tillverkas.
I got my ass full...

Men jag trivs i situationen. Myser lite med tanken att göra mycket och rätt innan jag åker till Prag. Biljetten är bokad, den elfte så drar jag.

Jag försöker just nu att få till en harmonisk söndag med kaffe och hiphop. Inte för starkt och inte för svängiga beats. Jag gör mig bäst så här. Med en liten lätt lutning mot veckan som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar