söndag 17 januari 2010

17 januari

Grabbar Grabbar Grabbar

Allt började ganska oskyldigt. Två unga män satt och åt falukorv och stuvade makaroner. Det var jag och Mutto. Vi drack öl och njöt av våra stuvade makaroner. Sen så fick jag en privatlektion i gittarspel. Ölen började drickas i snabbare takt och vi spelade lite NHL 2007 på hans xbox. Machofasonerna stannade av ett slag när vi bestämde oss för att göra drinkar av Muttos vodkaslattar. De blev rosa och vi la i lite bär. Sen så blev vi sär. (Notera rimmet)

HG avklarades på ett svettigt och syndigt sätt. Jag drack för mycket och för fort. Det blev dans och jag gav järnet.

HG stängde men vi var hungriga på mer. Ett sällskap på tio pers landade i en trea någonstanns på rydsvägen. Utan att tänka efter drack vi upp en flaska med ett grönt innehåll som skulle innehålla 27 % vodka, 27% tequila och 27% get (get?).
Mutto tog till gitarren och spelade som vanligt tills blodvite uppstod. Jag gormade till musiken och vi höll igång tills natten blev till dag.

Klockan är nu kvart i ett. Jag är trött, smutsig och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar