torsdag 14 januari 2010

14 januari

På andra sidan månaden

Igår fick jag en förfrågan om ett gig till. Ville jag göra stand up på moderata studenters årsfest?
Trots den ideologiska krocken? Hell yeah

Vad gör jag om dagarna? Arbetar på nytt material, spelar in Radyo Ryd och pluggar.

Vad gör jag om nätterna? Sover, fantiserar om Prag. Tänk om jag träffar en tjej där. Tänk om jag skulle bli iho med henne. Tänk om hon skulle heta Evuschka?

På lördag släpper jag Mutto och Suz avsnitt 2 av Radyo Ryd. På Facebook kan vi se att det finns en tämligen stort intresse för vårat projekt. Känns kul. Mer än kul. Det känns värdigt.

På andra sidan månaden är centraleuropa och billig öl. Jag sitter nu i mitt korridorsrum och min blick försöker undvika att fixera sig vid boktraven till vänster. Har 2500 sidor kvinnohistoria att tugga igenom innan Prag blir verklighet.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar