tisdag 12 januari 2010

12 januari

Snabb Comeback

Jag ska inte sticka under stol med att jag blev besviken för nederlaget kring Big Ben-gigget. För att peppa upp mig själv lyssnade jag i två timmar på musik som boostade mitt självförtroende.
Mycket hip hop. Typ gangstar..

I'm gonna be a tip-top, that's all my eyes can see
Victory is mine, yeah surprisingly
I've been laying, waiting for your next mistake
I put in work, and watch my status escalate
Det gav resultat. 24 timmar senare så har jag pratat i telefon med standupveteranen och skådespelaren Jimmy Uller http://www.jimmyuller.com/main_jimmy.htm. Nu ska jag gigga i Åtvidaberg den 30/1. Comebacken blev snabb. Vinden vänder. Nu kör jag!

1 kommentar:

  1. Gang starr - Work!

    Kör hårt Joel, det är inget nederlag, blicka framåt istället. Lycka till i Åtvidaberg! :)

    SvaraRadera