söndag 1 februari 2009

1 feb

Jag har inte så mycket att säga eller skriva idag. Det har varit en soft helg med finbesök från hemorten. Roligt och intensivt som vanligt med mycket bullshit och mycket öl, också som vanligt.



Konstigt nog känner mej ovanligt generös idag så jag tänkte bjuda på något litet extra. En bild av en oförstörd liten pojke som mycket möjligt kan vara herr Kinaski i sina bästa dar.

De där byxorna var mina favvisar och alla som gick igenom mellanstadiet kring 90-talets mitt vet hur "Adidasmedknappar" var steget in i tonårsvärlden. För gammal för mjukisar, för ung för jeans.

Vet inte varför jag ser så svårflörtad ut på fotot. Ointresserade puppyeyes kanske var min grej.

Det var då det.

2 kommentarer:

  1. med en orienteringskarta i handen - såklart!! fler såna bilder åt folket ;)

    SvaraRadera
  2. granskog, fuck yeah!

    SvaraRadera