fredag 20 februari 2009

20 feb

19 feb.

Plats: Nationernas hus. Tid: runt 22-dimman

- Du e söt som fan, men de vet du juh (jag)

- Amen du meed (miss A)

- Men du är det verkligen (jag, med allvarsam blick)

- Men du med, veeeerkligen (miss A, med ett skyggt leende)


Jag blir bara otympligare i språket när jag verkligen vill säga något.

Svårtolkade blogginlägg är också blogginlägg.

"Whatever colours you have, in your mind.
I show them to you, and you will see them shine"
Bob Dylan

Tack Bob


3 kommentarer:

  1. vafalls. har du gått och kärat ner dig? Jag trodde jag var den enda :C

    SvaraRadera
  2. Haha! Typ som att du själv anser att du inte alls är söt, utan snarare ganska snygg, och tror att hon trivialiserar din komplimang!

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra kväll =)

    SvaraRadera