söndag 15 februari 2009

15 feb

Jag vet inte vad som var den mest bidragande orsaken till att min gårdag blev fulländad och perfekt.
Kanske var det promenden med kompisarna i Rydskogen. Det var kanske var det nya naturgodissortimentet på Hemköp. Eller så var det att jag spenderade kvällen med Shantaram.
Mixen var kanske ändå det som gjorde 14 feb till en sån där dag då allt fungerar och ingenting stör harmonin. Till och med tånagelklippningen kändes rätt soft.

Hade inte Kinaski en flicka att spendera Alla hjärtans dag med?

Nej, men jag kommer inte skriva tyvärr. För 14 februari 2009 var en alldeles för bra dag för det.

Joacuin Phoenix ska sluta sin skådespelaryrket och satsa på en rätt otippad karriär. Han vill bli rapartist. Hollywood goes Compton. Man får väl hoppas att han är lika skillad ordspottare som aktör. Annars är det en ganska avig bransch att ge sej in i kan jag tänka mej. Vita rappare med skådespelarbakgrund och bosatt i beverly hills.
Men men man ska inte vara för snabb att döma ut.

Nu ska jag försöka få med någon att besöka Gamla Linköping för att dricka kaffe i mormorkoppar och smula bulle på blommiga dukar i hembygdsmiljö.

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Glömde du nämna vår helt fantastiska middag på hg? Herregud! Lon

    SvaraRadera
  3. kaffe i mormorkoppar lät härligt, blev det av?

    SvaraRadera
  4. haha ne jag glömde inte middagen, men det va lördagen jag syftade på:P

    kaffet blev av!

    SvaraRadera
  5. Ville bara tala om för Herr Kinaski att hans avklippta lockar är en förlust för världen.
    Änglarna gråter...

    SvaraRadera