tisdag 3 februari 2009

3 feb

Kalmar är en stad som ligger långt söder ut i detta avlånga land.
Upptäckte det när jag åkte ner dit igår för att göra halvslö pr för Linköpings universitet.
Men pröjset var okej och jag hade inte bott på Hotell på så länge, att jag inte kunde tacka nej till erbjudandet om studentmissionering.
Kalmar är som sagt rätt långt bort och det hade jag inte funderat särskilt mycket på, så bilresan blev seg och långdragen.
Men nu är jag tillbaka på Östgötaslätten och befinner mej i mitt bloggtempel på Björnkärrsgatan.
Trygg och säker.

Mina bloggkrafter är dock lite försvagade av diverse anledningar. Bilresan, den smålänska luften och för lite kaffe har försatt mej i en elakartad trötthet.

Ikväll ska jag bota tröttheten med köttfärssås och vänner med ost. De kommer om en timme.
Jag har fortfarande LiU-tröjan(med rosa tryck) och min fina namnskylt på mej.

Så in i duschen tillbaka till verkligheten.

"For changing lines I got no time tonight,
in these times the wind surpasses the tide"

John Frusciante

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar