torsdag 14 maj 2009

14 maj

Tackar och tar emot

Slarvfel

Faktafel

Ingen jämförelse med tidigare tidsperioder

och så vidare....

Min uppsats blev seminariebehandlad idag. Den blev godkänd, men det var på ****håret.
Jag fick höra att den hade en del brister som var av den allvarligare sorten. Men den var okej.

Kritik är som katrinplommon på burk. Smakar äckligt, men är nyttigt för den som är i behov av invärtes rensing. Med kritiken i ryggen och de hårda orden i bakhuvudet skall jag nu rensa ut min förmåga att slarva och stressa. Jag tackar och tar emot.

Min nyfunna hobby, att leka sportjournalist, skall jag nu ägna mig åt. Blev tillfrågad att skriva en matchrapport ifrån en div 6 match igår. Såg matchen men än är worddokumentet tomt. Börjar nu.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar