fredag 9 oktober 2009

9 oktober

Fredag

Det är verkligen en lyx att skriva uppsats. Innan jag går och lägger mig för att sova snurrar jag upp persiennen. Sen sover jag tills kroppen känner att det är dags att starta verksamheten, äter gröt för att sedan sätta igång. Inga tidsdödande snoozningar och inga måsten. Endast fokus på det väsentliga. Balans liksom.

Imorgon skall jag och några vänner dra iväg till en stuga. Kort och gott. Dra iväg till en stuga. Vi packar endast mat och öl. Det kan låta simpelt, ja till och med lite fattigt. Men jag ser fram emot det. Ryd kan ibland bli kvävande trångt så här dags på terminen. För många historier bakom ansikten. För många knutar att lösa kring problem som aldrig funnits.

A day on the country side is what I need

1 kommentar:

  1. åh, jag vill också ut till den där stugan. så tråkigt att ni gör roliga saker när jag inte kan! haha. ha så kul hörrni!

    SvaraRadera