torsdag 29 oktober 2009

29 oktober

Kompis det går bra nu

Uncut vol.2 blev precis den framgången vi hoppades på. Klockan åtta befann sig 260 pers på HG för att lyssna på de som greppade micken. Allt gick som planerat och det känns fruktansvärt skönt. Jag var nervös, det erkänner jag. I pausen skulle jag gå upp och dra några "vitsar". 500 ögon som synade en. Min hand darrade men rösten höll. Skratten kom. Det kändes skönt.
En stor eloge till Raxl, Gayser och Empa som fan tänjde på gränserna. Musik, komik och galenskap. Fruktansvärt bra..

Roliga grejer på G: Ikväll ska jag, Mutto och förhoppningsvis Slimmy träffas för att fila på ett hemligt projekt. Hemligt, men roligt.
Om allt går som planerat gör jag min debut inom stand-up den 12 november. Lnkpg HAHA!, ska ha provrum på Elsas hus, och jag är anmäld. Återstår att se om materialet och nerverna håller. Det känns inte säkert.

Om två timmar ska jag få uppsatshandledning. Måste förbereda mig.

På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar