måndag 8 juni 2009

8 juni

Sommar i Stockholm, gjöööört

En vecka ledigt i sommarens inledande skede. På torsdag bär det av till fashioncity nummer ett, men tills dess softar jag i Stockholm. Om en timme skall jag möta en vän i stan för en fika. Vi tänkte besöka något av de cafer vi var stammisar på innan krogåldern nåtts. Fåtöljen, La vance och Cafe Eden var de ställen där studiebidragen blev till kaffedrinkar.

Som jag berättat tidigare bor jag nu hos min mamma. Här får man inte lämna smörkniven på
paketet i kylen, men jag trivs ändå.

Har en stressande känsla i magen. Något river och kliar där inne. Något lämnar mig inte ifred. Jag tänker bota det med en trevlig dag på södermalm. Jag gjööört. ("Jag gör det", på östgötska)

2 kommentarer:

  1. Haha! Smörkniven på paketet.

    SvaraRadera
  2. smörkniven på paketet är bara ett fenomen som existera hos dig och axel. :) euw! Bra att mamma lär dig lite hyffs. Kran sen GLAS sen vatten :P haha. Saknar dig scoop puss valona

    SvaraRadera