lördag 27 juni 2009

27 juni

Min hud smakar salt. Jag är ingen storbadare och mitt premiärdopp brukar komma i mitten av juli när sol och barnpiss värmt upp någon liten insjö. Men årets premiärdopp klarade jag av i morse, i havet!

Jag vaknade imorse upp hos Enöga på Lidingö. Gårdagskvällen blev ingen succe. Göta Källare var halttomt halvfullt och dansgolvet var ockuperat av rätt trista människor. Så jag och Enöga drog hem till honom och satte på hos på hans balkong med några kalla. Natten var räddad.

Efter att ha badat och torkat åkte jag vaxholmsbåten till city. Det var en trevlig båttur, nu har man liksom gjort skärgården för sommarn också. Mycket kan man hinna med. Håhå jaja.

Nu är jag hemma i kengen igen. Min hud smakar salt. Måste duscha, äta, dricka, utigenochtillbakahem. Arbetsveckan som passerat var hård. Jag förtjänar lite Dolce Vita.

Hörs imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar