fredag 5 juni 2009

5 juni

Inget som förr

En vistelse hemma i Kungsängen brukar innebära bruna bönor och bacon med farsan, trefemmor fån Lidl med Chompen och ensamna TV-kvällar. Men inte längre.
Bor just nu med tre kvinnor. Heaven? Nja, mina två systrar och min mamma utgör denna kvinnotrio. Än så länge har vi haft väldigt trevligt. Jag känner på mig att jag kommer bli redigt bortskämd under denna sommar. Men det känns ovant att leva i detta feminina hem. Här luktar det blommor i badrummet och kylskåpet är fyllt med lustiga grönsaker.

Är helt bäng i huvudet just nu. Inga kemiska substanser ligger bakom detta. Min bänghet är en följd av att jag blåst upp ballonger. Min lillasyster tar studenten idag. The final step. Ska bli svinkul med mottagning och slutskiva. Peppar i tystnad. Heja Clara!

1 kommentar:

  1. det ska nog göra dig gott att bo med lite kvinnofolk ett tag framöver!

    SvaraRadera