onsdag 3 juni 2009

3 juni

Sommarlov jag nu skall få

Det är över för i år. Linköping och allt som finns här lägger jag på hyllan för ett tag. I skrivande stund står mina väskor och gapar. De vill bli packade och ivägburna. Allting arbetar nu för att få sommarlov.
Ska bli skönt att få komma hem. Mycket roligt är på g hemma i Kengen. Min syster tar studenten, kompisar skall träffas och allt annat som finns i Stockhlm om sommaren. Jag är redo för det där nu. Efter ett år med näsan i studentlitteratur, ska det till och med bli kul att jobba på posten.

Kommer sakna en del vänner här i Linköping. Men jag vet att de också har sitt roliga som väntar i sommar. Nu måste jag börja packa och städa kamrater.

Nästa inlägg skrivs inte ifrån Östergötland. Peace

1 kommentar:

  1. Ha en fin sommar vännen, jag avundas dig att du får tillbringa den i sthlm. En av sveriges finaste sommarstäder. Ska förbanna dig när jag sitter och tragglar på Willys. Kram

    SvaraRadera