torsdag 18 juni 2009

18 juni

Midsommar

Det var väldigt länge sen jag firade midsommar med min släkt och familj. Men i år ska det bli ändring på det. Min moster har flyttat till Visby nyligen och ikväll skeppar jag iväg mot ön med stort Ö. Gotland är Sveriges pärla, det har jag alltid tyckt. Därför känns det extra roligt att resa iväg till min moster och fira midsommar.
Jag vet inte om det kommer bjudas på snapps. Men ställs det på bordet kommer jag inte banga. Den gångna veckan har varit tung. Jobb jobb jobb. Är trött i ben och rygg, men är på gott humör.

Bloggen har på sistone blivit styvmoderligt behandlad av mig. Spretiga, torftiga inlägg har lagts upp. Vilket jag ångrar. Ska hädanefter skärpa mig. Kommer skriva nästa gång på måndag närjag kommer hem ifrån Gotland.

Fokus på Niccolo Ammaniti så länge.

Arrividerchi!

(Arrividerchi=På återseende) ...På italienska alltså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar