torsdag 27 maj 2010

27 maj

Torsdag

'Poesin lever for fan' har nagon anonym blogglasare kommenterat pa mitt forra inlagg. Ja, vissa sager sa om punken ocksa. Poesin ar dod. Poeterna ar fler an lasarna. Ingen pratar om poesi , nastan ingen saknar den.. Tyvarr. Daremot sa finns det tappra darar som forsoker. All heder at dem.

Ikvall reser jag till Budapest. Jag och ett gang kompisar fran europas alla horn ska dit och gora staden. Darfor komma bloggen sta orord till pa mandag. Las nagon annan nastan lika bra blogg under tiden. Sa kommer jag tillbaka mer inspirerad an nagonsin.

Btw.
Har kirrat mina betyg for terminen. Skamligt bra har det gatt. Darfor unnar jag mig en dubbel espresso och en kolace pa narmsta coffeyshop nar jag skrivit fardigt detta.

Och nu ar jag fardig.

1 kommentar:

  1. ja punken är också död! det funkar inte längre, tanken är försvunnen och skulle inte kunna fungera idag. ja all heder åt dårarna men mig kan de nog inte övertyga!

    vi kommer sakna dig på lördag joel!

    SvaraRadera