söndag 23 maj 2010

23 maj

Härliga helg

Bra party både fredags och igårkväll. Såg CL-finalen i Beer Garden, ett fett parkområde med ölstånd och matchen visades på storskärm. Härligt!
Efter matchen styrdes kosan mot Akropolis - en riktigt go nattklubb! Spejsig elektromusik, med många internationella influenser. Jag tror jag dansade vilt till tonerna av något som lät som "elektrosalsa".

Idag har jag för första gången i mitt liv lirat paintball. Det var uppfriskande kul och smärtsamt. Blev bland annat träffad på hjässan (oskyddad plätt), vilket gjorde fruktansvärt ont. Men det var skoj. Paintballområdet var beläget på en ö som rätt och slätt kallas för "Fun-Island". Efter att vi skjutit varandra färgglada gick vi till en uteservering och drack iskall pilsner. "Fun-Island" levde upp till sitt namn.

Nu är jag dödstrött och lycklig. Ny vecka runt hörnet. ciao

1 kommentar:

  1. "...vilket gjorde fruktansvärt ont. Men det var skoj."

    Haha pojkar pojkar...

    SvaraRadera