måndag 1 februari 2010

1 februari

Bratwurst

Jag kommer sakna det här. Fikade hos Mutto och Mando tidigare idag. Vi drack kaffe och pratade kaffesorter och kaffemaskiner. Mycket kretsar kring kaffe. Kaffe och nikotin.

Det var chill.

Efteråt tog jag och Mutto sällskap till Universitetet. Vi delade på en cigg och pratade om planer som förhoppningsvis skall pusslas ihop till verklighet. I höst alltså.

Lånade en bok på bibblan och pluggade en timme. Märta ringde och jag avbröt studierna för att gå en promenad med honom. Vi diskuterade partiledardebatt, skolpolitik och Radyo Ryd. Vi handlade sen på Hemköp och surrade lite om att ta en kaffe senare på kvällen. Ständigt detta kaffe.

Jag köpte prissänkt Bratwurst på Hemköp. Kollade kylen och upptäckte att jag redan hade Bratwurst hemma, dock ej prissänkt.

Sitter nu här i mitt rum och väntar på att bli hungrig. Har en jävla massa korv att äta.

Vad skulle husguden Ice cube ha sagt?

Today was a good day.... förmodligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar