fredag 5 februari 2010

5 februari

Fredag

Om två timmar nailar jag tentan. Sen åker jag hem till Stockholm. Där möter jag upp Ari vid centan. Vi sticker till hans farsa, pratar lite med honom, för att sedan gå ut och dricka öl. Vi passar på Östermalm och sticker till söder. Kanske högbergs eller studion. Vi kanske kommer börja prata gamla minnen och så. Eller inte. Det kommer bli kul i alla fall.

Som ni förstår åker jag hem ikväll. Sista svängen innan Prag. Kommer bli najs.

Är lite stressad, därav detta märkliga blogginlägg. Se orden som direkta avbilder av mina tankar.

Nu fortsätter jag..

Grattis W. Du har blivit pappa åt en son. Jag är glad över att det verkar som att allting funkar för dig och att barnet mår bra. Du kommer bli en bra farsa. Det vet jag.

Hejdå Linköping, Hej Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar