måndag 20 juli 2009

20 juli

Min mammas granne har en udda smak. Hon har målat väggarna ute på sin balkong ljusblåa. Och det är inte en fin ljusblå. Utan mer "botten-av-en-bassäng-på-kreta-blå". Jag är liksom inte emot babyblå eller andra småfjolliga färger. Men detta är lite mer extremt. Ska försöka få tag i en kamera och visa vad jag menar.

Ikväll skall jag marschera mot Barkarby där det väntas GAIS-AIK på storbildsskärm. Jag brukar inte skriva om min nördiga AIK-fanatism men nu kan jag inte hålla mig.
Var både på Råsunda förra helgen och i Örebro veckan innan för att se mina svartgula hjältar på plan. Ikäll har AIK chansen att kliva upp på andraplats i tabellen. Det enda som krävs är en seger mot brödgänget och bottenlaget GAIS. Det ska ske..

Que sera sera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar