onsdag 8 april 2009

8 april

Är sugen på att spela TV-spel. Spelade förra veckan med mutto och enöga. De vill säkert ha revanchs eftersom jag vann i golf. Detta är mitt enda forum jag har att redovisa mina segrar.
Så ursäkta självgodheten.

Jag breder ut mig på min 20 kvadratmetrar. Vad ska jag läsa? Cynthia Lennons bok om John Lennon? (Risk för sentimental smörja) Eller göra nobellplikten och läsa Doris Lessings "När gräset sjunger"? (Risk för streckläsning)

Onsdag och tankarna härjar fritt där inne. Bränner och svider. Mycket man borde göra, mycket man inte borde göra. Konsten att vara vuxen utövas i att kunna skilja på allt det där och bara göra rätt för sig. Sluta dricka öl på vardagar, sluta överdosera sig på blodpudding och sluta tjura så fort stressen når fotknölarna. Ge inte upp för frestelserna Kinaski.
Det ska jag inte.

Eftersom mitt förra inlägg blev så fruktansvärt långt ska jag bespara er detaljerna kring mina planer för dagen.

Skriver snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar