torsdag 16 april 2009

16 april

Jag som precis hade landat

En dag hann jag vara i Linköping innan jag blev sjuk. Blä och usch. Jag som precis hade landat.
Jag måste trotsa febern och ta mig till campus. Jag har ett obligatoriskt seminarium jag bara inte kan missa. Usch och blä.

Nu jävlar

Läs gärna min krönika på studenttidningen Blaskans hemsida. http://www.blaskan.studorg.liu.se/index.cgi?s=3&ss=3&id=2995

Jag och några kompisar anordnade en öppen mick-kväll, "Uncut" på studentkrogen HG i tisdags. Det blev en fet kväll, med väldigt många bra uppträdanden. Det kom cirka 120 pers vilket vi är väldigt nöjda med. Tack till alla som kom och som uppträdde! Det var en sjukt rolig kväll!

Nu hör jag universitetsdemonen inom mig ropa, dags att dra sig mot campus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar