söndag 12 april 2009

13 april

Jag har kommit på mig själv med att skriva mer "rapporterande" så fort jag är hemma i Kungsängen. Vad står det för? Vet inte.

I skrivande stund är promillen högre än mitt IQ. Varför leker du rock n roll? Vet inte

Svenska folket hissar flaggan för att Annika Östberg ska få komma till Sverige. Vad är det för fel på människor? Vet inte

Sverige suckar åt revolutionära thailändare. Sverige skakar på huvudet åt sådana fasoner.
Är 2000-talets medeltidens renässans? Vet inte, men mycket möjligt.


P.S Är lite ledsen för att den nättidningjag blev publicerad av är tillfälligt nedlagd. Drömmer marddrömmar om att min krönika var den dödande stöten. Håller tummarna att sidan snart blir fixad. Hoppet är det sista som lämnar människan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar