tisdag 14 april 2009

14 april

Internet som förut ar en främmande plats för mig, är fortfarande skrämmande på alla vis, men jag är idag en modern människa som uppskattar dess oändliga möjigheter.

Ny hobby

De senaste dagarna har jag ägnat min fria tid åt en ny hobby. Mitt historieintresse mättas samtidigt som min nöjesådra får sin dagliga dopning. Jag sitter och tittar via youtube på "The Dick Cavett Show". För er som inte vet är det en talkshow ifrån 1970-talet. Det är liksom en föregångare till Letterman och Leno. Jag har de senaste dagarna tittat på intervjuer med Jimi hendrix, John Lennon, Janis Joplin, Abba och Truman Capote.

Fyfan vilken bank med häftiga möten! Jag som för ett tag sen var lika gammalmodig som de fågelmatande farbröderna nere vid ån, njuter idag av internets allra dammigaste hörn.

Idag ska bli en spännande dag. Skriver om det imorn.

2 kommentarer:

  1. Internet. Källan till all kunskap!

    SvaraRadera
  2. Här Joel, källan till din kunskap: http://www.alltomstockholm.se/start/article51980.aos

    SvaraRadera