söndag 26 april 2009

27 april

Måndagen den 27:e april, en viktig dag. Ska ha min sista träff med min handledare. B-uppsatsen skall nu gå igenom sitt eldprov. Jag hoppas den håller. Är du nervös? Ja..

Jag och Perra var i Norrköping igår för att se IFK-AIK. De svartgula vann och här kan ni läsa vad jag skrivit om matchen. http://www.svenskafans.com/fotboll/aik/artikel.asp?id=293875
Kändes annorlunda att skriva en matchrapport. De ville ha den insckickad igårkväll så jag rusade hem direkt efter matchen och kastade mig över datorn för att leverera den i tid.

Måndag, veckoplaneringsdagen. Veckan ligger vid ens fötter och om allt funkar kommer jag på onsdag sitta i en bil på väg söderut. Valborg skall firas i Lund. Längtar redan nu.

Skriver mer imorgon. Ska fixa det sista med uppsatsen nu.

peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar