onsdag 31 december 2008

31 dec

Tänker knyta mej själv kring en nyårsraket och skjuta upp mig själv i luften och få en rykande start på året 2lax9. Bildligt talat alltså. Så känner jag inför det kommande året som väntar.
Vill ha en flygande och spännande början på året 2009, vill starta spektakulärt.
En tetra Castillo och 4 Blå prippsar får agera raketbränsle. Jag står endast för flygandet.

31 dec är ännu en kaotisk dag i världen. Rubrikerna på Aftonbladets startsida skvallrar om det. Blondinbella klär sig i djurpälsar, mammor ammar på facebookbilder och 88-åring tog skamgrepp på våldtäktsdömd inbrottstjuv.
Kaos.

Ska nu hålla mig undan nyhetsflödet ett tag. Vill inte bli upprörd en dag som denna. Cormac McCarthy får underhålla mig ett par timmar framöver. I väntan på raketfärden.

Gott nytt år....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar