tisdag 4 augusti 2009

4 augsuti

Dags att klippa sig

Det är nog dags nu. En vänlig och pålitlig själ upplyste mig i fredags om att jag var lik han skådespelaren... Du vet han... Torsten Flinck!

Torsten Flinck? Oh man tackar man tackar.

The funny thing är att det inte var första gången någon påpekade den eventuella likheten mellan mig och den gode Torsten. Jag vet inte hur jag skall hantera detta. Inget ont om Torsten, men jag skulle hellre vilja vara lik Ashton Cuther eller en ung Marlon Brando. Men man kan väl inte få allt.


Eftersom jag inte är kapabel att hantera photoshop har jag med klumpiga fingrar fixat bilden i gamla hederliga paint.


Är det Kinaski eller Torsten?

2 kommentarer:

  1. johan med stilen4 augusti 2009 kl. 07:29

    Torsten har ett fetare fejs.

    SvaraRadera
  2. NEJ! Förfan inte igen! Har jag inte sagt att änglar gråter när du klipper dig? *hytter med näven* Det är ditt fel att det regnar, fy dig fy!

    SvaraRadera