söndag 23 augusti 2009

23 augusti

Läs inte detta inlägg om ni inte är intresserade av övervintrade TV-spelspojkar

Jag har en vän med ett Xbox 360. Kul att spela på. Det brukar vi göra. Vi grabbar. Machomän med folköl och nötter. Vi andas ut all stress och bara spelar. Världen väntar någon annanstanns.
Tyvärr är det inte alla som kan hålla sig till schysst lir. Jag blir irriterad på mina vänner, främst Mutto och Enöga. Mutto vill bara spela spel som han är jättebäst på så han får malla sig. Och Enöga är bara allmänt otrevlig och dryg så fort han får en kontroll i handen. Det värsta är att de gaddar ihop sig.
Typ igår. Jag Enöga och Mutto lirade nya Tiger Woods Golf. De hade självklart spelat det tidigare och satt på massa hemliga knappar som ger spelaren ett nästan ointagligt försprång. Själv fick jag kämpa på trots mina minimala förberedelser. Några sneslag senare sitter de där och retas. Men jag låter dem hållas. Jag tar ut det på bloggen. Och i PES. De har inte en chans i fotbollsspel. Sådetså.

Ingen som bryr sig? Nehe. Tänkte väl det. Men jag var tvungen att skriva om det.

Jag är ett barnsligt barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar