måndag 8 november 2010

Gästskribent

Hej.

Bloggen har fått fint besök av Kinaskis vän Mitlu, aka en av albanerna. Han tvingar mig att skriva, trots att jag egentligen inte vågar. Ni som läser bloggen vet att han skriver bra, riktigt bra så jag tänker inte ens tävla med det. Men samtidigt kan jag mig inte minnas att han har haft någon gästskribent innan, därför är det ganska kul att vara den första.

Jag och han bor inte väldigt långt ifrån varandra. För att vara mer exakt bor vi exakt på "en cigg avstånd". Du hinner tända den utanför din egen dörr och du hinner precis släcka den utanför den andres dörr. Jag tycker om att bo så nära, vad Kinaski tycker bryr jag mig inte om egentligen, men jag tror att han också tycker att det är skönt för han är hos mig hela tiden. Vet inte om det är mitt enorma sortiment av thesorter eller om det är mitt sällskap, men jag väljer att tro på det senare alternativet.

Nu ska jag nog rulla hem till mig i alla fall, för han ska iväg till Mutto och preppa inför imorgon, Uncut vol 4 på Hg. Alla borde vara där, kommer bli grymt!

Jag funderar på hur jag ska avsluta detta på ett grymt sätt, men jag kommer inte på något. Så vi tar det på albanska istället.

Ditën e mirë.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar