torsdag 4 november 2010

4 november

Uncut

På tisdag på torsdag på tisdag på torsdag

På tisdag är det för fjärde terminen i rad open mic-kväll på HG. Kvällen kallas Uncut. Det var jag och några kompisar som startade upp projektet för två år sedan, men har nu låtit andra förmågor ta hand om arrangemanget. Därför kändes det lite extra fint när de frågade mig om jag ville konfa kvällen. Nu blire jag och Mutto som styr upp shiten. Vi hade möte igår och fixade inför det som komma skall, och jag tror vi har något galet på gång.

På torsdag nästa vecka så har jag ett gig i metropolen Motala, Vätterns pärla. Jag och Ben ska åka dit och han har lovat Blonde on Blonde i bilen och jag ser fram emot det. Jag har inte förberett så mycket än, men jag har på känn att jag kommer vara rolig.

Ett annat kul projekt som jag troligtvis kommer få ta del av i höst - är Muttos kortfilm som han och några kursare ska göra för ett skolprojekt. De ska göra en dystopisk kortfilm med poetisk underton och de behövde en man som ställde upp som skådespelare. Jag tackade inte nej.

Och detta är mina hobbys för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar