måndag 11 oktober 2010

11 oktober

Så mycket så fort

Sedan jag skrev sist har jag hunnit med allt och inget. Jag har festat på Sweat, på kårallen och i Ryd. Jag har hunnit se tre filmer och ätit två kebaber, en pizza och varit en sväng på McDonalds.
I lördags gymmade jag för första gången sedan 2005 och idag har jag svårt att röra min vänsterarm.

Trevligt väder idag. Kanske borde börja löpträna?
Kanske borde jag plugga lite mer än vad jag vanligtvis gör?

Jag kanske borde börja läsa Steinbecks "When the moon shakes". En klassiker. Det är skamligt att slösa en bra dag på vädret när du har en klassiker som ligger oläst och dammar.

Och i helgen råkade jag träffa på henne för andra gången. Vi dansade lite och jag tror att jag bad om ursäkt för mina spasmliknande danssteg.
Hon tog min keps och satte den på sitt huvud och skrattade lite grann, sen tog jag tillbaka den och tänkte att det var det roligaste som hänt på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar