onsdag 16 juni 2010

16 juni

Tillbaka

Ja, nu är jag tillbaka. Tillbaka till vadå? Jag är tillbaka till något nytt. Lämnade Prag snabbt efter Balkanresan. Sa knappt hejdå till vänner och bekanta.
Bor just nu hos madre i Stadshagen.

Det känns märkligt att vara, ja, tillbaka.

Vill träffa alla igen. Vill berätta om de senaste månaderna, men samtidigt känns det svårt just nu att finna ord och sätta fingret på vad man upplevt. Just nu vill jag mest bara njuta av känslan att vara tillbaka.

Madre har inte hunnit fixa internet till lägenheten än, så nu sitter jag som en turist på ett internetcafe inne på centralen.

En turist ja. Det är väl det jag är nu. Fortfarande.

1 kommentar:

  1. vi syns på midsommar joel! då får du berätta allt. ser fram emot det! skönt att du äntligen kan skriva med å, ä och ö igen ;)

    SvaraRadera