måndag 21 september 2009

21 september

Buuu

Jag råkade snubbla över fyrans nya "deckarsatsning", Kommissarien och havet. Fyfan vilken skit. Svensk/Tysk produktion baserade på Marie Jungstedts mediokra myspysdeckare. Dubbade tyska skådisar blanadat med svenska medelmåttor. Jag orkade se 20 minuter. Sen sa kroppen, hjärnan och hjärtat ifrån. Buuu

Hurra!

Märta och jag har i helgen strecktittat på Californication säsong 1. Om ni har missat detta mästerverk så korrigera misstaget på direkten. Dave Duchovny är ohyggligt skarp i sin tolkning av den fulsnygge charmören tillika non praciticing writern Hank Moody. Jag älskar serien och nästa vecka kan man olydigt ladda ner den tredje säsongen. Hurra!

Längtar

På lördag så åker jag, Märta och alex till Göteborg för att hänga med bland annat Fredrik Strage och Björn Ranelid. Vi ska till bokmässan!

Men först skriva tenta. Japp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar