måndag 24 januari 2011

24 januari

Märta på andra sidan jorden

M: Hey!
K: tja!
whats cookin?
M: ZUP?
K: nutting much rätt sliten, själv?
M: HAHA! du stjal mina ord.
K: va? haha nehe!
M: Har precis skypeat med min mor..
annars sa har vi stora shoppingdagen i bolivia..
kopt varrenda tygsom finns i La Paz

K: jasså? billigt? när ska ni leka Göran kropp och bestiga det där jättehöga berget?
M: billigaste hantverksprudukterna Berget ligger pa is.
Jag ar forskyld fortfarande sa jag vagar inte riskera att inte klara det av den anledningen..
Sa vi satsar pa att gora 6300 m i Peru i stallet..

K:förstår, man vill ju inte keffa sig
M: hur ar laget med dig annars? Mycke jobb?
K: aah knegar mkt nu. Hurru! Jag, Mutto, Enöga och Egerhag ska nörda fett i helgen
vi har köpt ett superavancerat strategispel, ett brädspel
M: NA! Fan va fett! Vad heter det?
K:Axies and Allies.. Typsom Risk fast fetare. Man är fem stycken. Japan och Tyskland mot USA, Britterna och Sovjet. Sen ändrar man slutet på andra världskriget
jag har paxat Sovjet. Du vet ba, MADDALAND!
M: Hahaha! Fy fan va fett. Valde Mutto Tyskland samtidigt som han slickade ner sin snedlugg?
K: Ja, han säger att man inte få blanda politik och krig i detta spel. Det är hardcore som fan. Jag försöker övertyga de andra att vi ska köpa militärhjälmar på ÖB och ha dem på oss när vi lirar.
M: Haha! Hur manga spelare kan man va?Jag reserverar en plats tills jag kommer hem!
K: Ja får sure måste tagga nu vi hörs!
M: Bra. ta in en temporar lirare. sa har jag en plats sen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar